Kompletní servis

Naše firma se řídí principem ACT (Absolute Comfort while Travelling). Na základě toho v případě pronájmu vozů od autopůjčovny Taggart, tak naše služba obsahují kompletní služby zahrnuté v ceně a všechny starostí přenecháváte na nás. To znamená, že na rozdíl od operativních leasingu nebo koupě vozů, kdy si tyto služby musíte koupit zvlášť nebo přiobjednat, tak u nás jsou vždy v ceně garanční servisy, pneumatiky a náklady na přezutí, kompletní pojištění (POV, HAV dle dohodnuté spoluúčasti a čelní sklo dle typu vozů) a asistenční služby v ČR, tak i v povolených státech. Naším cílem je, aby Vaší jednou starostí bylo, v případě potřeby nebo nečekané situace, zavolat na naší infolinku a dohodnout se na dalším postupu.

Co je součásti kompletního servisu od Taggart:

Garanční servisy

Všechny dlouhodobé pronájmy v sobě zahrnují předepsané garanční servisy. V případě, že se Vám rozsvítí hláška ohledně servisu nebo prohlídky, tak nám to stačí dat vědět a my zařídíme zbytek od zařízení objednání, tak i zajištění servisu. V případě, že by servis trval déle, než jeden pracovní den v důsledku svolávací akce, tak Vám zapůjčíme náhradní vozidlo ZDARMA.  

Pneumatiky a pneuservis

V případě, že si půjčujete auto na delší dobu, kdy bude zapotřebí mít vozidlo na zimních pneumatikách, tak danou službu máte vždy v ceně. Nemusíte kupovat pneumatiky, uskladňovat je a následně řešit přezutí. Naši kolegové z technického oddělení Vás kontaktují minimálně měsíc předem před povinným termínem a domluví se na procesu přezutí. O všechny starosti s přezouváním se postará náš tým. Od Vás je pouze zapotřebí, abyste v předem domluvený čas a místo přijeli do pneuservisu, kde Vás na počkání přezují naši smluvní partneři.

Kompletní pojištění

Každý vůz je kompletně pojištěn proti všem událostem. Jedná se o povinné ručení, havarijní pojištění a pojištění čelního skla.

  • Povinné ručení je sjednáno s minimální výší plnění 70 milionu. V případě, kdy budete mít pojistnou událost, kdy nejste viníkem, stačí danou událost nahlásit na policii a naší infolince a  následně nám k tomu zaslat podklady a my se o zbytek postaráme. V případě, že vozidlo bude nepojízdné, tak Vám následně zajistíme náhradní vůz zdarma nebo klidně i trvalé prohození za stejný vůz.
  • Havarijní pojištění kryje škody způsobené havárií, odcizením, vandalismem, přírodními živly a střetem se zvěří. Havarijní pojištění je v případě viny řidiče nebo neznámého pachatele se spoluúčastí 5 000 Kč bez DPH (5% z ceny opravy v případě škod nad 100 000 Kč bez DPH) na jedné pojistné události.
  • Všechny vozy mají zároveň připojištěná čelní skla s administrativním poplatkem 1000 Kč


Zároveň každé vozidlo má dodatečné připojištění asistenčních služeb v rámci ČR a povolených státu. Mezi základní parametry je zdarma odtah do nejbližšího servisu, právní zastoupení atd. Rozsah asistenčního připojištění se liší dle pojišťoven a značek vozů. V případě Vašeho zájmu naše operativní oddělení s radosti sdělí přesný rozsah.

Elektronická kniha jízd

Potřebujete pro svoje osobní nebo firemní účely elektronickou knihu jízd. Není problém. Od nás jí máte zdarma a stačí napsat na naše operativní oddělení na mail: info@taggart.cz a kolegové Vám vyexportují potřebné údaje za Vámi požadovanou dobu.

Máte-li dotazy ke postupu nebo rozsahu naších servisních služeb, rádi Vám na zodpovíme na jakýkoliv dotaz na naší infolince nebo mailu: info@taggart.cz

Aktualizace: 30.04.2021 11:40