Jak si vybrat správnou autopůjčovnu?

Nikdy jste neměl pronajatý vůz a potřebujete si půjčit auto a nevíte jak si správně vybrat autopůjčovnu? Bojíte se, že narazíte na úskalí, nevšimnete si něčeho a přijdete zbytečně o peníze? Měli jste předtím špatnou zkušenost a potřebujete poradit jak vybrat kvalitní a prověřenou autopůjčovnu?

Jak si vybrat správnou půjčovnu

V dnešní době je na trhu autopůjčoven opravdu velká nabídka. Můžete najít malé a velké autopůjčovny, které nabízejí krátkodobé a dlouhodobé pronájmy jak osobních aut, tak i dodávek, motorek apod. Jak se v tom má člověk vyznat a hlavně jak si vybrat kvalitní autopůjčovnu? Špatný výběr půjčovny aut může klienta stát hodně peněz, nervu a času a proto v tomto článku tým autopůjčovny Praha Taggart v rámci svých mnohaletých zkušenosti a zpětných vazeb od klientů připravil základní návod jak by měl člověk postupovat při výběru kvalitní a spolehlivé půjčovny aut a na co si musíte dávat pozor. 

Výběr vozů a k jakému účelu

Nejprve si musíte rozhodnout, na jak dlouho vůbec potřebujete vůz a za jakým účelem. Potřebujete to dlouhodobě na pár měsíců nebo jen na pár dní? Stačí Vám osobní vůz, nebo potřebujete si půjčit větší dodávku? Budete se pohybovat po městě, anebo potřebujete pronajmout auto na cesty do zahraničí? Všechny tyto faktory zřejmě budou mít vliv na Vaše rozhodnutí při výběru autopůjčovny a při špatném výběru i velký vliv na Vaší peněženku. 

Potřebujete vůz na pár dní nebo máte auto v servisu a potřebujete jezdit do práce, mimo město nebo na výlety? V tomto případě by se Vám hodil krátkodobý pronájem auta (do měsíce), a Vaši hlavní prioritou bude cena pronájmu a typ vozů, který bude splňovat Vaše požadavky. Když během nájmu neplánujete delší cesty, tak si můžete ušetřit peníze tím, že vezmete pronájem s limitem najetých kilometrů. Jsou levnější než pronájmy bez limitů km kde by jste zbytečně dopláceli na kilometry, které nevyužijete. Většina autopůjčoven nabízí různé typy tarifu, kde si můžete vybrat podle potřeby. V naší půjčovně aut v případě krátkodobých pronájmů lze zvolit oba tarify dle potřeby. 

Pokud potřebujete auto na několik měsíců nebo kvůli své životní situaci nechcete ho kupovat a investovat velký obnos peněz a vázat se tak na stálé servisy a další starostí, měli byste uvažovat o dlouhodobém pronájmu auta bez závazků a startovacích poplatků popř. akontaci. Tuto službu můžete využít v řadě několika měsíců nebo dokonce několika let s tím, že se Vám neustále vozidlo bude obnovovat a všechny starosti s vozem budou na nas. Tato varianta se bude hodit když nevíte, jaká bude situace za několik měsíců nebo za rok-dva. Jaký bude Váš pracovní poměr nebo zda nebudete rozšiřovat rodinu. Na rozdíl od operativního leasingu, u dlouhodobého pronájmu vozu nemusíte se vázat dlouhodobě na nájemní smlouvu. Auto můžete kdykoliv vrátit bez sankci, penále a ztráty startovacích poplatků. Výběr autopůjčovny by v tomto případě měl být mnohém pečlivější. Měli by se zvážit faktory jako startovací poplatky, nabízené měsíční tarify kilometrů a jejich změny popř. ceny km nad limit, doplňkové služby autopůjčovny, podmínky servisních úkonu, pneuservisy, dálniční známka, rozsah pojištění, mobilita, náhradní vůz apod, o kterých bude zmíněno dále, a taky v neposlední řadě podmínky předčasného ukončení. 

Když už máte rozhodnuto k jakému účelu, na jak dlouho a jaký typ vozů potřebujete, tak se můžete zaměřit na výběr správné půjčovny aut, které bude splňovat Vaše potřeby. Na trhu existuje velké množství různých autopůjčoven a nejrychlejší cestou je vyhledávání přes google nebo seznam a použití správných klíčových slov. V případě krátkodobých pronájmů se doporučuje použít slova autopůjčovna “město” nebo půjčovna aut “město” (například “autopůjčovna Praha”, nebo “půjčovna aut Praha”). V případě měsíčních pronájmu, tak buď dlouhodobý pronájem auta nebo měsíční pronájem vozů.

Jak vybrat autopůjčovnu a na co si dát pozor?

Při výběru profesionální a kvalitní autopůjčovny měli byste se zaměřit na několik klíčových faktoru, které je zcela ve Vaších silach zkontrolovat a to

  • reference spokojených zákazníků, 
  • web autopůjčovny, kde získat dostatek informaci a informace o službách a jejich obsahu 
  • přehledné ceníky 
  • obchodní podmínky

Poťme se postupně zaměříme na každý z těchto bodů. 

Spokojenost zákazníků

Snad první věc, kterou byste měli zkontrolovat u autopůjčovny je to, jak s ní byli spokojení zákazníci a co o ní napsaly. Jednoduše se podíváte na reference na Google, Seznamu, Facebooku- je to výzkum, který Vám zabere čas v řádě maximálně desítek minut, ale hned odfiltruje autopůjčovny, na které byste se neměli obracet a u kterých riskujete, že budou nespolehlivé nebo Vás okradou o další peníze na skrytých poplatcích atd. 

Pokud vybraná půjčovna aut nemá žádné reference nebo velmi málo - je to v dnešní internetové době minimálně podezřelé. Pokud je to nová půjčovna aut, která ještě nemá velký počet referenci, tak nemusí být špatná nebo nespolehlivá, ale je zde velká pravděpodobnost že nemá dostatek zkušenosti, a můžete narazit na neprofesionální přístup, omezený počet služeb nebo komplikace v případě složitějších problémů. V tom nejhorším případě, může dojít k tomu, že po nějaké době ukončí svou činnost a Vy budete muset nečekaně vrátit vozidlo. 

Pokud klienti nebyli spokojení a napsali o vzniklém problému - je pak velké riziko, že se to může přihodit i Vám. Za této situace je klíčové se přečíst co se stalo a jaká byla odezva dané společnosti a posoudít to vlastní úvahou. Když autopůjčovna na negativní referenci nereagovali nebo uráželi klienta, měli neprofesionální přístup a neposuzovali situaci objektivně, tak věřte, že máte velkou šanci na to narazit i Vy. V takovém případě by jsme doporučili najít jinou půjčovnu aut, která má příznivější hodnocení  a profesionálnější přístup. 

Musíte ale být obezřetní i za situace kdy půjčovna aut má pozitivní reference, ale “něco v ních nesedí”. Třeba komentáře a hodnocení nechávali z profilů, které nemají skutečný jména, nebo je tam stovka referenci, ale všechny se udělali ve stejný den nebo hned potom co se zveřejnila negativní reference a hned na to se zveřejnila pozitivní reference, která se snaží situaci otočit a klient tam rozepisuje o férovosti podmínek a “hladkém průběhu”. Jedná se o tzv. fakové (falešné) reference, které kromě toho, že mají nulovou hodnotu, svědčí o tom, že tato půjčovna aut používá neférové metody, a měli byste určitě pokračovat dál ve svém hledání spolehlivé autopůjčovny. V neposlední řadě podívejte se na pozitivní reference. Když kleint zanechal A4 pozitivního textu a k tomu ještě profesionální fotografie atd, tak opravdu si myslíte, že je to reálný klient? Položte si otázku za jaké situace byste byli ochotní dávat takovou referenci s A4 textem. Služeb autopůjčovny Taggart v Praze využilo za 11 let cca 25 000 zákazníku z toho pouze cca 1500 zanechalo referenci. Z těch co nechali 95 % nechali obyčejné hvězdičkové ohodnocení a zbytek napsali pár vět. Žádný z naších klietnů nám nenechal profesionální fotografie a to máme mezi klienty fotoateliery a fotografy. 

Z našich zkušeností a pozorování trhu autopůjčoven v Praze a České republice, průměr hodnocení by neměl být nižší než 4,3 hvězdiček a počet referenci aspoň 250 a hlavně ten počet by měl mít určitý časový sled a ne, že byli všechny získane v jednom roce a potom pár let skoro nic. Našli autopůjčovnu, která má alespoň 250 pozitivních referencí od uživatelů na Googlu, seznamu (firmy.cz) nebo facebooku, tak jste na správné cestě, protože ke každé referenci se musí vázat unikátní účet, a můžete pokračovat dál a podívat se na web. Na reference, které davají autopůjčovny na svém webu aniž by dávali odkazy na google nebo seznam nedoporučujeme brát ohled. 

Prezentace firmy na webu a přehledná struktura

Hned další věc, na kterou narazíte, je webová stránka firmy na půjčení aut. Mají web přehledný a funkční? Najděte tam jednoduše nabídku autopůjčovny, její ceník a další užitečné a nezbytné informace, jako třeba obchodní podmínky? Je tam kvalitní sekce často kladených otázek, kde najdete odpověď na skoro vše co Vás zajímá? Pokud ne, tak je pravděpodobné, že to tam není, protože autopůjčovna to nechce zveřejňovat a potom Vás nemilé překvapí při předání vozů, kdy už nebudete moci najít alternativu. Pokud i přesto zvolíte takovou autopůjčovnu, doporučujeme být velmi obezřetný a důkladně přečíst obchodní smlouvu a podmínky na místě před pronájmem. 

Když veškeré informace jsou k přehledu na webových stránkách, stejně to pečlivě prostudujte, abyste nebyli překvapený, ale většinou to znamená, že půjčovna aut nemá co skrývat a má otevřený a férový přístup vůči svým zákazníkům.

Ceník, skryté poplatky a obchodní podmínky

Velmi důležitá věc je samozřejmě ceník autopůjčovny, tady ale musíte být opatrní a pozorní. Ne vždy nejlevnější autopůjčovna je ta nejlepší, protože spousta půjčoven zveřejní jenom cenu nájmu a všechny doplňkové služby (havarijní pojištění, připojištění čelního skla, dálniční známka, cesta do zahraničí, druhý řidič atd.) se budou platit zvlášť. Zároveň vždy musíte zvážit více faktorů - jak stará auta a v jakém stavu mají ve své flotile, jestli auta mají pojištění, jaké další služby jsou v ceně (kompletní pojíštění, cenu za přistaven, záruka mobility, dálniční známka apod.), a hlavně jestli nemají skryté poplatky, které nejsou součástí ceny!

Pokud jste spokojeni s cenou a nabídkou aut, podívejte se pak do obchodních podmínek vybrané půjčovny aut, abyste odhalili případné skryté poplatky dřív a nebyli potom překvapení při navrácení a zjistili, za co a v jaké výši můžete dostat pokutu při jejich porušení. Je logické, že pokud podmínky porušíte a způsobíte škodu, bude to mít finanční následky. Je to stejné jako kdyby jste si půjčil auto od kamaráda a poškodil ho, tak taky zaplatíte za opravu, ale otázka za co vše nesete zodpovědnost a zda se jedná o férový přístup ze strany autopůjčovny. Je důležitý, aby nebyly nesmyslné požadavky ze strany autopůjčovny anebo zcela nesmyslné částky za porušení. 

 

Níže je seznam nejčastějších skrytých poplatků, na které si musíte dávat pozor a se kterými se můžete setkat při pronájmu vozů:

  • Druhý řidič.U většiny autopůjčoven služba druhého řidiče je zpoplatněna. Občas dokonce požadují, že musí být fyzicky přítomen při podepsání smlouvy, což nejen komplikuje proces pronájmu, ale budete za to ještě muset doplatit. 
  • Poplatek za dálníční známku. V České republice méně častý poplatek, ale i tak se s ním můžete setkat obzvlášť u letištních autopůjčoven. 
  • Cesta do zahraničí. Zcela běžnou praxi je i zpoplatnění cesty mimo ČR. Logický, najedete víc kilometrů při cestách půjčeným autem do zahraničí, pokud ale vejdete do svého kilometrového tarifu, tak podle našeho názoru, taková praxe je neférová a autopůjčovna by to neměla řešit, ale jsou na trhu půjčovny, které to mají zpoplatněné. Zároveň jsou i takové, které jakoukoliv cestu do zahraničí zakazují a když se zákaz poruší, tak hrozí velké sankce.
  • Dotankování. Samozřejmě, autopůjčovna Vám nebude proplácet spotřebované Vámi palivo. Normální praxi je, že auto dostanete s plnou nádrží, a ve stejném stavu ho vrátit. Dejte ale pozor, pokud Vám bylo auto předáno nedotankované do plna- musí to být označené ve smlouvě, jinak byste tankovat za kilometry, které jste skutečně nenajel. Mezi častou praxi nepoctivých autopůjčoven patří zapůjčení vozů s nádrží, která není plná ale při navrácení se s Vámi řeší každý dílek paliva a to za nepřiměřené ceny a nikoliv tržní. Za nás je nejférovější a nejméně diskutabilní přístup takový kdy se odevzdává plna a vrací se plná nádrž. 
  • Kurzové rozdíly. Pokud budete platit v jiné měně, než má autopůjčovna na svých stránkách, je vždy dobrý zjistit, podle jakého kurzu se to bude přepočítávat. Je zcela logické, že autopůjčovna bude mít trošku horší kurz, než kvalitní směnárny, aby neprodělala na kurzovém rozdílu. Na druhou stranu na trhu jsou i takové půjčovny aut kdy po Vás chtějí kurz s rozdílem i 15%. Kdyby ale ten rozdíl byl nepoměrně velký a šlo by o snahu autopůjčovny na tom vydělat, tohle už ale je špatná praxe. 
  • Vyhodnocení poškození. Může nastat situace, kdy během pronájmu auta dojde k poškození zapůjčeného vozů a autopůjčovna bude s řešit vyhodnocení. Základem férového jednání ze strany půjčovny je otevřenost, prokazatelnost a přehlednost. Tým autopůjčovny Taggart zastáva názor, že půjčovna aut by neměla vydělávat na poškozeních a proto za nás férovým přístupem je, aby se poškození prokázalo podle fotodokumentace a nikoliv jen papírově a řešilo se , například, udržení části kauce s tím, že když se poškození nacení a opraví, pošle se Vám faktura, a zbytek kauce Vám bude vrácen. Bohužel některé půjčovny praktikují takovou praxi, kdy i za sebemenší poškození seberou celou kauci. 
  • Poplatek za pojištění. Běžně v ceně pronájmu už by mělo být zahrnuto veškeré pojištění a to jak povinné ručení, tak havarijní pojištění s určitou výšší spoluúčasti a připojištění čelního skla. Pokud po Vás chtějí, abyste za to dopláceli za základní pojíštění, aniž byste o tom věděl předem, jde o skrytý poplatek a neférové jednání autopůjčovny a konečná částka nájmu se potom může v důsledku toho velmi prodražit a to nemluvě o situaci, kdy dojde k poškození vozů a vy by jste ztratili celou kauci.
  • Čištění vozu. Běžnou praxi je, že auto dostanete čistý, a v obdobném stavu byste ho měli vrátit. Drobné znečištění, které pracovník půjčovny dokáže vysát za 5 minut, seriozní autopůjčovny neřeší už jenom z toho důvodu, že když auto vyjede z automyčky a doveze se Vám, tak se taky přece zašpiní. Pokud jste dostali špinavé auto, tak by to mělo být uvedeno ve smlouvě v sekci stavu znečištění vozů, a čištění auta při vracení by měla proplatit autopůjčovna popřípadě by se mělo vrátit ve stejném stavu a žádné čištění by se nemělo řešit. 
  • Pokuta za čištění auta v automyčce. Bohužel na trhu jsou i takové půjčovny, které Vám při pronájmu zcela běžného auta, nikoliv nějakého exotického nebo luxusního jako je Ferrari nebo Lamborghini, uloží pokutu za to, že jste jím umyli obyčejný vůz v automyčce. V tom lepším případně Vám mytí neuznají a naučtují dodatečné mytí dle obchodních podmínek a samozřejmě tou nejvyšší sazbou s argumentem, že jedna z nejdražších automyček v Praze to taky děla přece za tyto ceny. 
  • Zpoždění při vracení vozidla. Normální praxi při pozdějším vracení auta je tolerance 1 hodiny zpoždění, jinak se účtuje další den. Pokud ale Vás chtějí uložit pokutu už za 15 minutové zpoždění, jde o snahu autopůjčovny na Vás vydělat. 
  • Náhradní vůz. Mate technický problém s autem, který je zjevně vadou výroby a nikoliv Vaší nebo vnějším vlivem a kvůli kterému nemůžete pokračovat v jízdě? Nebo mate dopravní nehodu, kde je prokazatelný od policie že nejste viníkem? V profesionální a férové autopůjčovně byste měl dostat náhradní vozidlo zcela zdarma, neboť to není chyba klienta, ale poskytnuté služby. 
  • Zrušení objednávky / Storno podmínky - další velmi oblíbený trik autopůjčoven, které často vyžadují platbu předem. Ano, storno objednávky je nepříjemná věc, ale může nastat z různých důvodu, kor v době Covidu je to velmi aktuální. Autopůjčovna Taggart nevyžaduje platbu předem a proto u nás žádné storno poplatky v nájemní smlouvě nenajdete. 
  • Pokuty za rychlou jízdu, ale nikoliv od magistártu. Zde bychom měli definovat o jaké pokuty se jedna. Pokuď se jedná o prokazatelné a podložitelné dopravní pokuty od magistrátu, tak se jedná o zcela opodstatněný a zákonný požadavek, který by autopůjčovna měla po Vás požadovat. Bohužel v dnešní době jsou na trhu i autopůjčovny, které při navrácení po Vás budou chtít strhnout velké částky jenom za to, že jste jeli v nějakém úseku rychleji, ale nebudou to mít podložené reálným papírem z magistrátu, ale jen záznamem z GPS. V této situaci se budou odkazovat na obchodní podmínky, smluvní dohodu a další pravidla. Bohužel, v případě že jste podepsali takovou smlouvu a daná podmínka tam bude, tak se velmi těžko budete moci obhájit z této situace a nejspíš o svou kauci přijdete. Na druhou stranu, tyto autopůjčovny jsou notorický známe a můžete se o nich přečíst na internetu, v googlu atd.. 
  • Nepřiměřené poplatky za zpracování dopravní pokuty v magistrátu. Jedna se o velmi často používanou složku u skrytých poplatků. Dle standardu odvětví by se poplatek za zpracování a vyřešení dopravní pokuty neměl překročit 250 Kč bez DPH + poplatek za bankovní transakci v případě, že se jedná o zahraniční pokutu, kde se musí dělat zahraniční převod. Jedná se o čás, který administrativní pracovník musel strávit s řešením, dohledáním a likvidaci pokuty. Bohužel se můžete setkat s tím, že se Vám bude účtovat 750 - 1500 Kč za zpracování dopravní pokuty, ale přitom samotná pokuta bude 400 Kč. 
  • Odstavné. V situaci kdy auto poškodite, autopůjčovna bude muset auto odstavit do servisu pro odstranění poškození. V tuto chvíli auto přestane vydělávat, složitější servisy mohou trvat týdny, což pro půjčovnu aut znamená velkou potenciální a reálnou ztrátu. Avšak my vždy účtujeme pouze samotnou cenu opravy, nikoliv odstavné. Běžným skrytým poplatkem ale v konkurenčních autopůjčovnách je právě odstavné- kromě opravy ještě budete muset zaplatit za ty dny, které auto stráví v servisu. V praxi to znamená, že vrátnou kauci už určitě neobdržíte, navíc nejspíš Vám autopůjčovna vystaví další fakturu. Z našeho pohledu jedná se o neférový přístup a skryté poplatky, proto u nás žádné odstavné neplatíte, v případě poškození auta Váši vínou pouze skutečnou cenu opravy podle faktury. 
  • "Bonusové programy". Poslední dobou velmí oblíbený způsob zabalení poplatku a skrytých sankce za tkz. "bonusové programy při respektování obchodních podmínek". Tyto praktiky jsou velmi oblíbené u energošmejdu, ale pár autopůjčoven v rámci svých obchodních praktik to začali praktikovat a dávat klientům nesmyslné pokuty a sankce za porušení. Postup je docela jednoduchy. Autopůjčovna Vám slíbí na začátku slevu za "respektování obchodních podmínek".  Mezi oblibené bonusové programy jsou: bezpečná jízda(nebudete za žádných okolnosti pekročovat rychlost ani při předjíždění), zákaz čištění vozů v automyčce i u zcela obyčejných vozů, nulová tolerance ke zpoždění při navrácení vozů nebo, že Vám nebude uložena dopravní pokuta atd. V neposlední řadě hodně usměvavý bonus / sleva je za vrácení nepoškozeného vozu. Opravdu klient může vždy za poškození vozu? Zároveň zpoždění pár minut může opravdu nastat komukoliv. Novodobé automyčky v žádném případě nepoškozují lak vozů jak dané půjčovny potom tvrdí a proto k čemu asi takový bod mají. Vždy potom Vás na nečem nachytají a zpětně Vám naúčtují různé poplatky a sankce.  

Ať už se rozhodnete pro jakoukoliv autopůjčovnu, vždy doporučujeme, aby jste si udělali čas a prošli kompletní podmínky nebo aspoň sekce sankci, pokut a podmínky pro udělení "výhodného nájemného" nebo "bonusové programy". Vedení Autopůjčovny Taggart garantuje, že žádné nekale praktiky nebo skryté sankce Vám ze strany naších služeb a týmu nehrozí. Když něco takového nastane nebo jste s něčím nespokojení, vždy můžete svou reklamaci a situaci poslat na email generálního ředitel autopůjčovny Taggart - reditel@taggart.cz a on spolu s oddělením auditů Vaší žádost prozkouma a vždy to vyřeší. V případě, že se zjistí nekalá praktika ze strany zaměstnance půjčovny aut Taggart, tak Vám garantujeme, že Vám vrátíme 2x částku toho co Vám byla neprávem naučtována.  

Přístup personálu a způsob komunikace

Pokud jste prošel všemi předchozími kroky, už jste jeden krok od zapůjčení auta ve správně autopůjčovně. Poslední věc, které si chtěně či nechtěně všimněte je to, jak s Vámi autopůjčovna komunikuje. 

Odeslal jste objednávku, že potřebujete auto na zítra, a nikdo se Vám neozval? Volate na uvedené telefonní číslo, a nikdo Vám to nezvedá a neozve se ani za pár hodin? Kde je pak jistota, že se Vám ozvou v případě, že budete mít urgentní problém, vyžadující pomoc ze strany autopůjčovny? Zkuste si potom zamyslet jakým způsobem budou s Vámi komunikovat, když se vám během cesty něco přihodí. Je to ten správný okamžik si to ještě rozmyslet, a obrátit se na jinou půjčovnu aut. 

Správná autopůjčovna by měla mít silnou klientskou podporu, protože veškeré problémy s autama by se měli řešit hned. Co když se Vám něco přihodí během dovolené nebo důležité cesty? I pár hodin zpoždění může znamenat pro zákazníka zkaženou dovolenou nebo prošvihlé obchodní jednání. Navíc, infolinka pro technické poruchy by měla fungovat non-stop, aby se klient mohl dovolat kdykoliv ve dne i v noci.  

Shrnutí

Pokud budete postupovat podle tohoto manuálu, snížíte tím riziko narazit na nespolehlivou půjčovnu aut úplně na minimum. Když to shrneme, spolehlivá autopůjčovna bude mít:

  • pár stovek příznivých referenci od skutečných zákazníků;
  • řehledný a funkční web, který prezentuje firmu na internetu, na kterém jednoduše najdete veškeré potřebné informace včetně obchodních podmínek;
  • výhodné (ale ne vždy nejnižší) ceny, které ale zahrnují kompletní služby jako pojištění, dálniční známku apod.;
  • novou/ zánovní flotilu, žádné staré šroty, protože se jedná o Vaši bezpečnost;
  • žádné skryté poplatky;
  • přátelský a profesionální přístup personálu, který v nejkratší době zpracuje jakýkoliv Váš požadavek ve dne a v noci.

Autopůjčovna Praha Taggart Vám dává záruku toho, že veškeré zmíněné body splňuje na 100%, někdy i víc. Jinak by jsme tento článek jednoduše nenapsali. Zkuste přejít na stránky https://www.taggart.cz/ a zjistěte to sami. Přečtěte stovky referenci od našich spokojených a prověřených zákazníků na profilu autopůjčovny Taggart Praha na googlu, seznamu nebo facebooku. Nakonec, zavolejte nám kdykoliv během dne i noci a objednejte si auto. Garantujeme Vám, že autopůjčovna Taggart Vám poskytne nejvyšší úroveň služeb a vsadíme se, že se přidáte k naším spokojeným zákazníkům! 

 

Spočítat pronájem automobilů