Servisy - FAQ
Odpověď:
Kdekoliv v rámci ČR v rámci naších partnerských servisů s tím, že Vaši lokalitu a potřebný požadavek je vždy zapotřebí oznámit na naší infolince a následně Vás naši kolegové nasměrují do nejbližšího partnerského servisu. Na požadavek klienta, dokážeme to domluvit i mimopartnerský autorizované servisy, ale potom by se garanční servis hradil pouze do částky, kterou máme u naších partnerských servisů.Odpověď:
Klient má vždy pronájem s full servisem. Tzn, že všechny garanční servisy, sezonní pneuservis a pneu v rámci naších partnerských servisů hradíme za Vás. Na požadavek klienta, dokážeme to domluvit i mimopartnerský autorizované servisy, ale potom by se garanční servis hradil pouze do částky, kterou máme u naších partnerských servisů.Odpověď:
Jediné co je od Vás zapotřebí, tak jakmile Vám vozidlo oznámí, že je zapotřebí servis nebo jakýkoliv garanční požadavek, tak nám to musíte oznámit s předstihem na mail: info@taggart.cz nebo na nahrávané infolince na čísle 775 592 097 a my rádi pro vše potřebne zařídíme. V určený den a čas stačí se zastavit do servisu a ten samý den vozidlo bude hotové zpětně k vyzvednutí. V případě, že nemáte čas, aby jste zajeli do servisu, tak nám to prosím dejte vědět a pro Vás můžeme zařídit zpoplatněný pick-up servis a navrácení vozu. Bohužel se jedna o externí zpoplatněnou službu, která se účtuje navíc a částka se určuje dle lokality a od typu servisu, který to provádí.Odpověď:
Stejně tak jako i palivo nebo vodu do ostřikovačů, tak i ostatní provozní kapaliny je povinen pravidelně kontrolovat nájemce a v případě potřeby doplňovat. Náklady na doplnění provozních kapalin, které souvisejí s běžným provozem vozidla, hradí nájemce. Vyjímkou je pouze motorový olej, který my máme jako standardní výbavu auta.Odpověď:
Naši partnerské servisy mají povinnost zvládnout běžné garanční prohlídky a výměny oleje během několika hodin, takže vůz máte ještě tentýž den zpět a náhradní auto většinou není potřeba. Pokud by však z důvodu továrních požadavků (např. aktualizace softwaru či svolávací akce) servis trval déle než 24 hodin, rádi Vám po dobu servisu zajistíme náhradní vozidlo, které lze vyzvednout na naší pobočce. Abychom vše mohli naplánovat bez komplikací, je třeba nahlásit servisní požadavek s dostatečným předstihem podle pokynů vozidla (obvykle se první upozornění zobrazí 30 dní předem nebo cca 1 500 km před limitem). V případě pozdě nahlášeného servisu nebo překročení servisního intervalu bohužel nárok na náhradní vůz nevzniká, a to ani při delším trvání servisu.